El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
divendres, 1 de juny del 2012
Unes quantes fotos
Bon dia a tots!
Abans de que comenci el cap de setmana, us vull deixar aquí unes quantes fotos sobre la dansa clàssica.
Que tingueu molt bon cap de setmana!
Salutacions per a tots!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada