El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
dijous, 19 d’abril del 2012
Benvinguts i Benvingudes al meu bloc!
Hola a tots i totes, aquest és el meu nou bloc.
Aquest bloc a estat creat a partir de l'assignatura del Tractament Informàtic de la Informació.
Aquí podreu comentar i opinar sobre les coses que penjo. Espero que us agradi el meu bloc i sobretot que opineu molt!
Benvinguda Lauraa!! :)
ResponEliminaHola Laura!!!!!
ResponEliminaLauraaaa!!! el teu blog és molt semblant al meu xd, un petonas mooolt fort!
ResponElimina