El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
dijous, 26 d’abril del 2012
Els viatges que mes m'han agradat
Hola a tots i totees!
Us deixo dos fotos dels viatges que mes m'han agradat.
Espero que a vosaltres també us agradin!
Que tingueu un molt bon diaa!
Les fotos son molt xules i pero que no tardem gaire en fer un viatge les dos juntes :P
ResponEliminaUn petonet
Ohhhh, que xulis, espero que pengis més fotos dels teus superviatjes!
ResponEliminaUn petonas!