dijous, 3 de maig del 2012

Algú com tu

Hola a tots!
Aquí us deixo una cançó de Adele, a mi personalment es una cançó que m'agrada molt i que des de el primer dia que la vaig sentir em va agradar. La lletra de la cançó es molt bonica.
No es una cançó que et motivi, però que a vegades et fa veure coses de com es la vida en realitat, que no sempre les coses surten bé com penses tu.
Però si les coses de l'altre persona surten bé, no es te que tindre enveja sempre es te que desitjar el millor per a l'altre.
Espero que us agradi!

Salutacions a tots!


1 comentari:

  1. Lauraa a mi tambe m'agrada molt aquesta canço.

    Pd:Nena estaves infirada quan has escrit aixo n?

    un petonet!!

    ResponElimina