El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
dimarts, 22 de maig del 2012
La meva ciutat TARRAGONA
Hola a tots!
Aquí us deixo un dels monuments més coneguts de la meva ciutat.
Espero que us agradin :)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada