El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
dijous, 24 de maig del 2012
Un petit àlbum de fotos
Bon dia a tots!
A partir de avui començaré a parlar al meu bloc sobre el ballet. Trobo que es una dansa molt bonica i a la vegada molt elegant.
Perquè us feu una idea aquí us deixo unes quantes fotos.
Espero que us agradi :)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada