dijous, 24 de maig del 2012

Un petit àlbum de fotos

Bon dia a tots!
A partir de avui començaré a parlar al meu bloc sobre el ballet. Trobo que es una dansa molt bonica i a la vegada molt elegant.
Perquè us feu una idea aquí us deixo unes quantes fotos.
Espero que us agradi :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada