El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
dijous, 31 de maig del 2012
La història sobre el ballet
Hola tots!
Aquí us deixo un power point amb una mica d'història sobre el ballet, quan va començar, quines van ser les primeres companyies i també us deixo el material que es necessita, per poder ballar bé.
Espero que us agradi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada