divendres, 25 de maig del 2012

El Quijote

Hola!
Us deixo un vídeo de una companyia que balla el Quijote.
El Quijote, es un ball que es molt més animat, en el que els ballarins ballen molt més i fan mes coses.
Val la pena mirar aquest video!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada