El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
divendres, 25 de maig del 2012
El Quijote
Hola!
Us deixo un vídeo de una companyia que balla el Quijote.
El Quijote, es un ball que es molt més animat, en el que els ballarins ballen molt més i fan mes coses.
Val la pena mirar aquest video!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada