divendres, 18 de maig del 2012

Mallorca!

Hola a tots!!
Avui no sóc la Laura si no la Raquel!
Com sé que aquest estiu alomillor vas a Mallorca, t'he buscat una miqueta d'informació!
Espero que hem portis un regalet eeeehh (és broma poma!)

Un peto!

Mallorca
View another webinar from catiramis

1 comentari:

  1. Espero que pugui anar a Mallorca, i també gràcies per la teva informació sobre aquesta illa.
    Un petó molt gran! :)

    ResponElimina