El ballar se sent com estar dins d'una bombolla sense que res passi al teu voltant ... només és música suau i profunda que es fica com un perfum dins d'un ... i permet que el cos expressi el que l'ànima sent ...
divendres, 18 de maig del 2012
Mallorca!
Hola a tots!!
Avui no sóc la Laura si no la Raquel!
Com sé que aquest estiu alomillor vas a Mallorca, t'he buscat una miqueta d'informació!
Espero que hem portis un regalet eeeehh (és broma poma!)
Espero que pugui anar a Mallorca, i també gràcies per la teva informació sobre aquesta illa.
ResponEliminaUn petó molt gran! :)